İzleyiciler
6 Kasım 2011 Pazar
Kurban Bayramı
Büyüklerimin ellerinden, küçüklerimin gözlerinden öperim gibi bir cümle ile başlamıyacağım en azından küçüklerimin gözlerinden öpmüyorum.Ailemden, arkadaşlarımdan ve ülkemden ayrı geçirmek zorunda kaldığım Kurban Bayramı mübarek olması dileği ile.Tahmin edeceğiniz gibi konu Kurban Bayramı.Nerde o eski bayramlar diye devam etmiyeceğim bu genelleme olur ki 12 yaş altı tüm çocuklar için bayramlar hala eski tadında şimdi onlarda el öpme para ve şek şekeri boşverin para toplama heyecanındalar.Yaklaşık 10 yıl önce yaşadığım telaşı şimdi onlar yaşıyorlar.Eski bayram tadında.Kırmızı et yemeği kendimize yasak koştuğumuz Rusyada beyaz et ile yetinmek durumundayız.Türkiyede kurbanlar kesilmiş sofralar kurulmuş eti doğrama ve temizleme işlemi büyük ihtimal ile de akşam sofraya kavurma olarak dönecektir.Uff canım çekti.Her neyse aslında burada da dana eti bulunuyor ancak ne derece güvenilir pek emin olamıyoruz.Sanırım şahsi olarak kesmeden emin olamıyacağız bu da demek oluyor ki rusyada 5 yıl kırmızı et yemeyeceğiz.Anlatmak istediğim kısmende olsa bu değildi.Yurdumun 7 bölgesindeki nehirlerde kan aktığını biliyorum, hissediyorum 4 5 gün bunun süreceğini tahmin etmekle beraber şuan odadan çıkıp kapıyı açık bırakan oda arkadaşıma da küfür ediyorum.Neyse, yüzlerce kasabın yaralanmasıyla beraber bi o kadar da kurbanlığın zarar görmesi içimi yakmıyor.İkincisi için geçerli değil tabi.Bayramı işkenceye çeviren sevgili kasaplarımıza sanal alemin kralı olan Fatih İkincinin bir cümlesi ile seslenmek istiyorum ''Yerden bitme cırbaalar, adam olun akıllı olun laan.''Umarım geçmiş yıllarda ki gibi işkence bir bayram olmaz.Kurbanların uygun yerlerde yetkili kişilerce Türk Kural ve Ahlakına uygun kesilmesi dileğiyle.Hepinize iyi bayramlar.Yarın okul olması aklıma geldi canımı sıktı.Paka Paka.
Etiketler:
Kurban Bayramı
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder