İzleyiciler

25 Kasım 2011 Cuma

Rusya'dan Size Selam Var

Aksattım biraz değil mi?İzviniti(Rusça öğreniyorum part1425151)Şuan bir kurt kadar aç ve susamış durumdayım pencereden bakıp karları görerek susuzluğumu gidermeye çalışıyorum ayrıca son sigaramı da bitmiş meyveli yoğurdun kabına da bastığımı belirtmek isterim fonda çalan şarkı ise Sancak-Bende yalancıyım.Çayım var şekerim yok, şekersiz çaydan nefret ederim.Dışarısı -25lerdeyken odamın +25lerde olduğunu hisseder gibiyim.Rusyaya ayak basalı an itibariyle 38 gün oldu.Oldukça hızlı geçti 38 gün içinde yaklaşık 2 kilo kaybettim şuan tahmini olarak 58 kilo kadarım.Yarın okulun olmamasından faydalanarak bu saate kadar ayakta olma...Pardon yatakta olmayı değerlendiriyorum.Öncelikle Türkiye de bulunan çakma komünistlere seslenmek istiyorum komünistliği yakından tanısalardı ruslara karşı faşistlik besleyeceklerine adım kadar eminim nasıl bu kadar emin olabiliyorsun diye sormayın Komünizmin anavatanından yazıyorum.Derslere başlayalı yaklaşık 32 gün oldu 32  gün içinde derdimi, derdimizi az çok anlatır hale geldik.Buraya karı için gelmeyi planlayan erkeklere de sesleneyim karı kucağınıza düşmüyor burada, dil bilmedikten sonra kıvanç olsanızda bi bok olmaz.Dil bildikten sonra kıllı lopez olsanızda gözünüze kestirdiğinizle rahatlıkla bir ilişki yaşayabilirsiniz.İnsanları çok samimi, bu kadar soğuk bir ülkede sıcak kanlı kalmayı becerebilmişler.Hayret ettim.İstediğiniz biriyle hiç çekinmeden konuşabiliyorsunuz onlar da sizden çekinmiyor gerçi yabancı uyruklu olanlardan biraz korkuyorlar ama bu biraz da sizin yaklaşım tarzınıza bağlı.20 000 öğrenci arasından max. 100 tanesini tanıyorum.Onlarında bir çoğu Türkmen.Türkmenleri sevdim hepsini değil çok azını buna sebep olansa terliğimi türkmenin ayağında görmek oldu.Piç gezer marka terliğimi çalmış e Türk boş durur mu? dün gece 2 sularında kendi terliğimi çaldım, şaka yapmıyorum evet, gidip kendi terliğimi çaldım.Belki kötüledim biraz ancak kesinlikle gelip görmeniz gereken bir ülke mümkünse eylül mart arasında gelmeyin pek bir şey göremezsiniz.Güneş 8'de doğuyor 5'de batıyor.Kesin olarak bir şey söyleyebilirim ki o da yarın güneşi görmeyecek olmamdır.''Güneşi Gördüm'' olayı burada yalan ya da Anılın tabiri ile ''patates'' Türkiye'ye mayıs ayının 20'si gibi dönmeyi düşünüyorum(Burayı yazarken bir aksaklık oldu Türkmenin teki odama girip benimle derleşmek istedi kız gardaşım beni daşlıyor dedi napak inanak mı dedim, gitti.)Neyse konumuza dönelim, yaklaşık 6 ay daha gurbet de olacağım aslında pek de üzgün olduğum söylenemez.Özlenen insanlar dışında beni bağlayan pek bir şey yok.Onlarda olmasa Rusya'ya yerleşmeyi bile düşünürdüm.Evet bu kadardı size sık sık bildirmeye devam edeceğim(Haftada 1 2 kere falan yani)Kendinize iyi bakın Rusya'dan size selam var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder